شاید شما نیز برای ترک سیگار میخواهید از ویپ یا پاد استفاده کنید. اما شاید در ذهن خود به سوالاتی برخورد کنید. تفاوت ویپ و پاد چیست؟ آیا ویپ بهتر است؟ از پاد میتوان چند بار استفاده کرد؟

با توجه به این سوالات امروز تصمیم گرفته ایم تا شما را با تفاوت های اصلی ویپ و پاد آشنا کنیم. اما در نظر داشته باشید که شما میتوانید ویپ و پاد را جایگزین سیگار و … نیز کنید. با ما در مقاله تفاوت ویپ و پاد همراه باشید.

مقدمه

با پیشرفت تکنولوژی، سیگار های الکترونیکی نیز به بازار راه پیدا کردند. زمانی که سیگار های الکترونیکی در بازار موجود شدند، طرفداران زیادی نداشت. با گذر زمان این سیگار های الکترونیکی در میان افرادی که سیگار یا قلیان مصرف میکردند، محبوبیت بالایی پیدا کرد. زمانی که این سیگار های الکترونیکی رونق پیدا کردند، مدل های مختلفی از آن ها نیز تولید شده و روانه بازار شد.

با گذشت زمان امروزه نیز سیگار های الکترونیکی به دو دسته ویپ و پاد نیز تقسیم شدند. ویپ و پاد ها عملکردی شبیه به یکدیگر دارند و تفاوت هایی که با یکدیگر دارند که در ادامه به آن ها میپردازیم. ویپ و پاد ها را میتوان راهی برای ترک سیگار نیز دانست و افراد میتوانند با مصرف این سیگار های الکترونیکی به مرور زمان نیکوتین آن ها را کم کنند و اعتیاد خود به سیگار یا قلیان را کم کنند.

تفاوت های ویپ و پاد

ویپ

ویپ ها از پاد ها بزگتر هستند. ویپ ها نسبت به پاد ها پیچیدگیه بیشتری دارند و مخزنی که مایع نیکوتین در آن قرار میگیرد، بزرگتر است. ویپ ها سیستم قوی تر و پیشرفته تری را در تبخیر مایع نیز دارند و برای افرادی که دنبال بخار غنی تر هستند و میخواهند به صورت حرفه ای سیستم بخار و قدرت تبخیر را تنظیم کنند، گزینه بهتری است.

مزایای ویپ

  • مخزن بزرگتر نسبت به پاد برای مایع تبخیر شونده
  • دارای طعم های مختلف برای مصرف
  • تولید بخار غلیظ تر و پر قدرت
  • قابلیت تنظیم دما و ولتاژ
  • دارای باتری قابل شارژ و با دوام

پاد ها

پاد ها نسبت به ویپ ها دارای مخزن کوچک تری هستند. پاد ها دارای یک سیستم ساده تر نسبت به ویپ ها برای بخار مایع دارند و همچنین دارای یک باتری کوچک هستند و قابلیت حمل و مصرف راحت تری نسبت به ویپ ها دارند.

مزایای پاد

  • اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت تر
  • استفاده آسان و بدون پیچیدگی در تنظیم
  • هزینه معقول و پایین تر نسبت به ویپ
  • مناسب افرادی که دنبال تجربه تازه هستند

نتیجه گیری

خرید و انتخاب ویپ و پاد کاملا به نیاز شما و همچنین سبک مصرف شما بستگی دارد. اگر جزو افرادی هستید که به دنبال بخار غلیظ تر و بیشتر و همچنین یک دستگاه حرفه ای هستید به شما پیشنهاد میکنیم که ویپ خریداری کنید. اما اگر برای استفاده سبک تر و روزمره خود و همچنین یک دستگاه سبک تر هستید، میتوانید برای خود پاد را سفارش دهید. حال که با تفاوت ویپ و پاد آشنا شدید، میتوانید محصول خود را از  سایت هایپشو خرید کنید. با مراجعه به وبسایت ما میتوانید انواع مختلف ویپ و پاد را نگاه کنید و بسته به نیاز خود سفارش دهید.